04 december, 2006

Foto's

Hello again,
k ben inmiddels in Tassie aangekomen. Na twee dagen regen en wind is het nu zalig zomerweer. Ben aardig moe van alle indrukken en ontmoetingen van de afgelopen tien dagen. Bovendien ben ik zaterdag en zondag ziek geweest (bad case of buikgriep), gelukkig lijkt alles in mn lichaam het nu weer normaal te doen. 'k heb mn foto's op de laptop gezet. k Zal jullie alvast een voorproefje geven van Sydney en dan komt de uitgebreide update morgen op mn blog.
Linksonder het backpackershostel, rechts Sydney Opera House, daaronder de Harbour Bridge en de laatste foto is een een deel van de harbour by night (obviously). Enjoy!




9 opmerkingen:

  1. Sweeeet :) (zeggen ze dat in Australië/Tasmanië eigenlijk ook, of is dat een Canadading? :))
    Groetjes, knuffel en dikke zoen voor jou en Bert en Tonia van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem12:07 a.m.

    Te gek hoor, die pics! Gimme more, more!
    Ben vanaf morgen (dinsdag) zelf een paar dagen off naar beautiful Italy, daarna ga ik je blog weer ff vet vol spammen.

    Love ya!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem9:58 a.m.

    Dag lieffie(s),
    Fijn dat je heelhuids in Tassie bent beland. We begonnen ons al zorgen te maken... (daar zijn we ouders voor, denk ik). Geweldig weerzien zeker? Is Sydney goed bevallen? We zullen de rest nog wel lezen, neem ik aan. Geniet heerlijk van je broer en schoonzus en alle nieuwe mensen die je daar gaat ontmoeten. Groet Tonia's familie van ons, en ook de gemeenteleden bij Bert en Tonia. Een dikke knuffel van mama. Ik ga me nu bezighouden met het dichten van...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem9:58 a.m.

    Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem10:00 a.m.

    Twee keer is wat overdreven, lijkt me. Ik zal wel weer iets stoms gedaan hebben. Bye, was kusjes nog vergeten, dat kan dan nu meteen. Liefs mama

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem10:10 a.m.

    Hey Mirjam!
    Erg leuk om te lezen over al je belevenissen, ben stiekem wel jaloers...maar voor mij voelt Amsterdam nog bijna hetzelfde als voor jou het daarzoo...
    Geniet!
    Alieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem11:39 p.m.

    he schat,
    heerlijk, jou blog te lezen! idee dat je al weeeeken weg bent...hier is het indertuusen 5 december geweest wat erg druk en gezellig was en de drukte gaat nog ff door...
    groet bert en tonia ontzettend van mij, gemeenteleden enzo hoeft niet perse, en geef ze driedubbele hugs en voor jou ook!

    Ly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem10:35 p.m.

    Hé Mirjam,
    Hoe is dat nou, opeens geen verplichtingen meer hebben, alleen doen wat je leuk vindt, geen stressfactoren en allemaal fantastische nieuwe indrukken? Klinkt een beetje als de hemel op aarde. Klopt dat een beetje?
    Relaxed trouwens dat je ons zo goed op de hoogte houdt. En echt nagenoeg foutloos. Hulde!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Huug: geen verplichtingen en geen stress is heerlijk bevrijdend. Ik merk wel dat ik nu heel moe ben van de eerste hectische dagen in KL en Sydney. Ben dat nu een en beetje aan het verwerken denk ik. En nu ik een beetje aan het uitrusten ben en niet meer in een backpackershostel zit mis ik jullie wel allemaal. 't Is vooral zo leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, maar dus ook wel lastig als je dan na een paar dagen weer verder trekt en afscheid moet nemen. Daar ben ik dan weer niet zo goed in. Op zulke momenten mis ik jullie en zou ik ff samen een biertje willen drinken of zo. Maar t maakt wel veel goed dat zoveel mensen reageren op mn blog. En tsja.. het weer is ook echt hemels hier, al drie dagen strak blauwe lucht en warme zonneschijn. Geen winterdip dit jaar!
    @mama: niet zoveel zorgen maken mamsie, alles gaat goed hier. Hoop dat alles goed is met jullie daar. Zeker erg veel zin in Canada?! Ik probeer zoveeel mogelijk mensen te groeten van jullie, maar ik weet natuurlijk niet wie jullie allemaal ontmoet hebben. Misschien moet ik het maar gewoon ff via de preekstoel laten 'verkondigen' ;).
    Dikke knuffel back, ook voor papa.
    @Trijn: Ben zoo benieuwd hoe je het in Italie hebt...!
    @Elske: Ik geloof dat ik het 1 keer heb gehoord. Dus t is meer een canadading denki ik ;).
    @Sanne: Thanks voor al je reacties op mn blog. Is zo leuk om te lezen als je zelf zo ver weg bent. Maar dat weet jij natuurlijk wel. Hoop dat alles goed gaat met je co-schappen. Heb je al geopereerd of mag je dat nog niet? Dikke vette kus vanaf hier!
    @Ly: Ik heb ook het gevoel dat ik al weken weg ben, raar is dat he? Bij komt dat doordat ik zoveel meemaak in zo korte tijd. Hoe was het sinterklaasvieren? Ik heb dat niet gedaan dit jaar, maar ik moet zeggen dat sinterklaas ook niet in zomerweer thuishoort. Net als kerstbomen en kerstverlichting...really weird!
    Met wie hebben jullie het eigenlijk allemaal gevierd? De driedubbele hugs zal ik doorgeven..thanks! Jij ook een dikke knuffel vanaf hier, en ook voor Arjan en de Kids.

    BeantwoordenVerwijderen